The General - DOOM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

einde avontuur

4 plaatsers

Ga naar beneden

einde avontuur Empty einde avontuur

Bericht  The general vr dec 16, 2011 11:46 pm

allen,

Bij deze wil ik meedelen dat ik op deze wijze niet verder kan spelen, iedereen doet zijn eigen ding en elke afspraak wordt vakkundig genegeerd!
Hebben nog altijd geen tweede dorp Evil or Very Mad en de mooie 15croppers zijn al bezet, daarbovenop komt er nog eens dat er onnodig veel troepenverliezen zijn en de held die meer dood dan levend was!
Als iedereen zich aan de afspraak gehouden had waren we nu bezig met ons tweede dorp (15-cropper met extra graanbonus) en konden we eventueel een mooie toekomst hebben op deze server ...

Helaas ziet de toekomst er maar somber en grijs uit en bij deze stop ik met dit avontuur!

good luck!

The general
starter
starter

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 05-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  Risktaker za dec 17, 2011 12:07 am

The general schreef:allen,

Bij deze wil ik meedelen dat ik op deze wijze niet verder kan spelen, iedereen doet zijn eigen ding en elke afspraak wordt vakkundig genegeerd!
Hebben nog altijd geen tweede dorp Evil or Very Mad en de mooie 15croppers zijn al bezet, daarbovenop komt er nog eens dat er onnodig veel troepenverliezen zijn en de held die meer dood dan levend was!
Als iedereen zich aan de afspraak gehouden had waren we nu bezig met ons tweede dorp (15-cropper met extra graanbonus) en konden we eventueel een mooie toekomst hebben op deze server ...

Helaas ziet de toekomst er maar somber en grijs uit en bij deze stop ik met dit avontuur!

good luck!

Nu niet opgeven (:
Zijn de coördinaten 48 -65 goed voor jou?
We zitten nog altijd top 2000 en met dat 2de dorp dat eraan komt zullen we snel weer stijgen! Gewoon tegenslagen gehad, the punisher die hier de 15-cropper EN 9-cropper heeft kunnen wegkapen. En de verre 15-croppers die ingenomen waren. Naar mijn mening hadden we ook beter dichtbij een dorp kunnen maken.

mvg

Risktaker
starter
starter

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 05-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  The general za dec 17, 2011 12:43 am

Risktaker schreef:
Nu niet opgeven (:
Zijn de coördinaten 48 -65 goed voor jou?
We zitten nog altijd top 2000 en met dat 2de dorp dat eraan komt zullen we snel weer stijgen! Gewoon tegenslagen gehad, the punisher die hier de 15-cropper EN 9-cropper heeft kunnen wegkapen. En de verre 15-croppers die ingenomen waren. Naar mijn mening hadden we ook beter dichtbij een dorp kunnen maken.

mvg

Het gaat hier niet over opgeven maar over het feit dat er afspraken gemaakt worden en die niet nagekomen worden ... daarom stopt voor mij het avontuur op deze server!
Waarom 48|-65, sterke speler in de buurt met twee croppers!

The general
starter
starter

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 05-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  Nickyvcl za dec 17, 2011 4:46 am

waarom, check eens.
tel even mee daar is 150% graan
en voor ne 7 cropper wilt da zeggen da da meer is dan ne 15 cropper +0%
en welke afspraken worden genegeerd, en veel troepen verlies hebben we nog niet gehad.
dat onze held nu es dood is kan geen kwaad zenne? kzal strx nog maar es goud gaan halen. zal em wel levendig maken
en ons dorp is het 450 grootste van de ganse wereld binnen 2 dagen staan we binne top 1000

ik werk hier me tot sn8 5u, ik farm persoonlijk alleen (sn8) voor een kleine 40-50k nu ik die nieuwe farm lijst heb gemaakt.

en dan wordt ik wakker om en dan ziek ik van het moment dak ben gaan slapen tot dat ik op ben dat er nog geen 10k extra is gefarmt.
wa moe ik dan zeggen?
de server is nog geen twee weken bezig en je gaat nu al op geven Shocked komaan e
Nickyvcl
Nickyvcl
Admin
Admin

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Sint-truiden

http://www.thegeneral.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  Risktaker za dec 17, 2011 4:53 am

Nickyvcl schreef:waarom, check eens.
tel even mee daar is 150% graan
en voor ne 7 cropper wilt da zeggen da da meer is dan ne 15 cropper +0%
en welke afspraken worden genegeerd, en veel troepen verlies hebben we nog niet gehad.
dat onze held nu es dood is kan geen kwaad zenne? kzal strx nog maar es goud gaan halen. zal em wel levendig maken
en ons dorp is het 450 grootste van de ganse wereld binnen 2 dagen staan we binne top 1000

ik werk hier me tot sn8 5u, ik farm persoonlijk alleen (sn8) voor een kleine 40-50k nu ik die nieuwe farm lijst heb gemaakt.

en dan wordt ik wakker om en dan ziek ik van het moment dak ben gaan slapen tot dat ik op ben dat er nog geen 10k extra is gefarmt.
wa moe ik dan zeggen?
de server is nog geen twee weken bezig en je gaat nu al op geven Shocked komaan e

Ik vind dat ook, maar ik wil ook zeggen dat niet elke speler online is in de nacht, er valt dus meer te rapen in oases, want wij zijn overdag niet de enige die daar aanvallen.

Risktaker
starter
starter

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 05-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  Nickyvcl za dec 17, 2011 4:56 am

daarom dat ik er a sn8 bij zette. dat weet ik.
maar ik blijf wel speciaal daarvoor wakker tot een uur of 5. om dit te kunnen doen
zodat we samen een kans maken
Nickyvcl
Nickyvcl
Admin
Admin

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Sint-truiden

http://www.thegeneral.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  Risktaker za dec 17, 2011 6:28 am

Nickyvcl schreef:daarom dat ik er a sn8 bij zette. dat weet ik.
maar ik blijf wel speciaal daarvoor wakker tot een uur of 5. om dit te kunnen doen
zodat we samen een kans maken

Ja ik vind je ook duidelijk de leider van de groep (: Je steekt er de meest moeite in. Ik ben enkel heel de tijd online om hier en daar eens te klikken en alles overzichtelijk te maken (:

mvg

Risktaker
starter
starter

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 05-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  the duke za dec 17, 2011 11:03 am

kom kom, we zijn hier met elkaar in gedoken en moeten het ook met elkaar zien uit te maken.

er moeten wellicht betere afspraken gemaakt worden, maar dat zou toch niet moeilijk hoeven te zijn.
het tweede dorp hoeft toch niet perse een graandorp te zijn, die zou je later makkelijk kunnen veroveren met een senator.

we hadden eerder een dorp naast ons 1e dorp kunnen nemen, dan waren de handelaren niet te lang onderweg geweest, maar ach, we zijn in ieder geval op de goede weg.

zolang we blijven farmen en er sterke spelers bij zijn die het leuk vinden om de knallen, komt het allemaal vast wel goed.

met hoeveel spelers zijn we nu nog over. drie, vier, vijf.....

laten we een leuk spelletjes van maken en proberen zo hoog mogelijk te eindigen. wellicht maken we dan kans om in het toernooi nog wat te bereiken.

the duke
accepted member
accepted member

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 05-12-11
Woonplaats : scheveningen

Terug naar boven Ga naar beneden

einde avontuur Empty Re: einde avontuur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum